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Consumer-brand relationships : theory and practice

フォーマット:
図書
責任表示:
edited by Susan Fournier, Michael Breazeale, and Marc Fetscherin ; [foreword by Kevin Lane Keller]
出版情報:
London ; New York : Routledge, 2012
形態:
xxvi, 424 p. : ill. ; 24 cm
ISBN:
9780415783033 [0415783038] (: hbk)  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
9780415783132 [0415783135] (: pbk)  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
著者名:
書誌ID:
BB08850407
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Boyle, Kevin, Allen, M. J. (Michael John), 1956-

Sweet & Maxwell

Kotler, Philip, 1931-, Keller, Kevin Lane, 1956-, 月谷, 真紀(1967-), 恩蔵, 直人(1959-)

丸善出版

Keller, Kevin Lane, 1956-, 恩蔵, 直人(1959-), バベル

東急エージェンシー

Keller, Kevin Lane, 1956-, 月谷, 真紀(1967-), 恩蔵, 直人(1959-)

東急エージェンシー

Deri, Susan, Szondi, Leopold, 1893-

Grune & Stratton

Reichheld, Frederick F., Teal, Thomas, 1937-

Harvard Business School Press

Kotler, Philip, 1931-, Keller, Kevin Lane, 1956-, 恩蔵, 直人(1959-), 月谷, 真紀(1967-)

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Sheehan, Michael J.

B. Blackwell

Kotler, Philip, 1931-, Keller, Kevin Lane, 1956-, 月谷, 真紀(1967-), 恩蔵, 直人(1959-)

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